Tips percuma menghenti Ejakulasi Pramatang

06/25/2015 11:49

Berikut adalah apa yang ada peruncit peningkatan seksual dan / atau doktor akan memberitahu anda ....

Jika ereksi anda tidak begitu sukar seperti yang anda suka atau anda mengalami Ejakulasi pra-matang, anda boleh mencari maklumat yang berikut berguna.

Punca yang paling biasa untuk ereksi lemah, ejakulasi pra-matang dan libido miskin adalah DIET! Yup. Betul, alkohol, burger, kentang goreng, kerepek kentang, soda, kopi, gula-gula, sebahagian besar, dan lain-lain

Diet tipikal Amerika mula mengambil tol itu kepada kita sekitar umur 27. Ia adalah secara beransur-ansur tetapi menjadi lebih dan lebih banyak masalah selama ini dan kita belajar untuk menerimanya sebagai proses penuaan.

Saya 35 tahun dan saya lebih seksual apt hari ini daripada saya remaja saya. Sebagai anak muda saya mengambil banyak gula, alkohol, gris dan ringan, tetapi saya masih muda dan aktif jadi saya dibakar banyak kekotoran saya dimasukkan ke dalam sistem saya. Apa yang saya tidak tahu adalah bahawa sistem saya telah kelaparan untuk pemakanan. Sila ambil perhatian, bahawa biasanya, seperti yang kita mendapatkan lebih tua kita mendapat kurang dan kurang aktif tetapi kita mengekalkan diet mengerikan kami.

Sekitar usia 22 tahun saya mula mengalami ejakulasi pra-matang. Masalah ini menghantui saya dan ego seksual saya selama bertahun-tahun. Selepas beberapa ketika, saya mula mengelakkan seks alltogether. Ego saya telah mendapat terlalu terlibat dan saya tidak mahu menjadi kekecewaan besar kepada yang lain wanita cantik.

Saya bertemu dengan seorang gadis pada usia 24 dan kita berada dalam hubungan selama lebih kurang 6 tahun. Saya telah melalui fasa-fasa ejakulasi pra-matang dan fasa ereksi lemah pada masa ini. Tetapi itu semua berubah apabila teman wanita saya mendapat tahu bahawa dia adalah kanser terdedah. Mereka mendapati spec kecil kanser di pangkal rahim dia dan selepas perancangan rapi dan persediaan itu telah dibuang oleh Lazar. Yang takut sesuatu yang teman wanita saya besar. Dia menjadi sangat sedar kesihatan dan saya tidak mempunyai pilihan tetapi untuk mengikut jejak.

Saya ingat ia seperti ia adalah semalam. Teman wanita saya pulang ke rumah dengan program pembersihan dalaman bahawa ayahnya (Holistik Doktor) yang disyorkan. Serbuk hijau, tinctures pahit, dan lain-lain saya tidak mahu mengambil ia pada mulanya, tetapi saya memutuskan untuk pergi bersama-sama dengan program untuk membantu memelihara anak digalakkan. Kami telah berada di program selama 7 hari dan 6 malam. Saya sungguh sakit saya boleh muntah. Kami bergurau tentang mempunyai pengeluaran daging. Tetapi serius, pergi yang lama tanpa secawan kopi, coke atau gula seperti perlahan, bunuh diri yang mendera.

Sekitar hari ke-5 membersihkan yang saya mula bangun untuk beberapa ereksi sungguh PEPEJAL. Maksud aku, aku benar-benar dapat merasakan satu denyutan di ereksi saya. Saya masih ingat seorang doktor memberitahu saya sekali bahawa semasa tidur seorang mempunyai 6-10 ereksi. Ia adalah program penyelenggaraan semulajadi yang badan melaksanakan untuk mencegah atrofi. Juga buat kali pertama, saya dapat merasakan mereka ereksi ketika aku sedang tidur. Kadang-kadang ia akan bangun aku, yang seterusnya akan bangun teman wanita saya dan saya terkejut, saya tidak lagi ejakulasi pramatang. Saya telah melakukan apa-apa tetapi membersihkan ini.

Saya bersumpah! Pengakap Honor. Teman wanita saya akan mengatakan bahawa ketegaran pendirian saya tidak selesa dan dia akan membuat saya berhenti! Ini semua kisah benar. Malangnya, teman wanita saya dan saya berpecah beberapa tahun yang lalu. Saya ditipu.

Namun begitu, saya telah mengikuti gaya hidup yang lebih sihat sejak itu. Saya minum dan makan junk sekali-sekala. Saya lakukan membersihkan yang sama sekurang-kurangnya sekali setahun. Dan pada usia 35 saya dengan bangganya boleh mengatakan bahawa saya mengalami ereksi batu pepejal dan kes saya ejakulasi pra-matang adalah batal dan tidak sah. Sekali dalam Blue Moon ... dan saya menekankan Blue Moon ... saya boleh mendapatkan semua bekerja terlalu awal dan ejakulasi lebih cepat daripada yang saya lebih suka. Tetapi secara jujur, itu adalah pengalaman yang sangat jarang berlaku.

Jika anda ingin membawa kembali nafsu seks anda, mendapatkan lebih keras ereksi dan mengatasi ejakulasi pra-matang untuk kebaikan, masuk ke dalam gaya hidup yang lebih sihat.

Jika anda ingin menggunakan Program Pembersihan dan diet yang saya gunakan hingga ke hari ini, hanya e-mel kepada saya di (TiresGuy di gmail.com) dan saya akan menghantar e-mel kepada anda secara percuma. Ini bukan satu jualan, hanya hujung jujur ​​mengenai bagaimana anda boleh meningkatkan prestasi seksual anda 100 kali.

Oh, saya hampir terlupa ... Sebahagian daripada anda mengambil berat tentang beberapa Cleanse Holistik untuk Ejakulasi Pramatang. Anda hanya mahu satu penyelesaian segera. Baik untuk menjadi jujur ​​dengan anda, saya adalah seorang pelanggan tetap di NewRemedies.com cara sebelum saya tahu bahawa pemakanan yang tidak sihat boleh menyebabkan ejakulasi pra-matang. Saya digunakan untuk membeli segala-galanya dan apa-apa yang dituntut untuk menyembuhkan ejakulasi pra-matang. Akhirnya saya terjumpa NewRemedies.com dalam Yahoo Search (tahun lalu). Dan, saya pasti boleh membuktikan kejujuran dan perkhidmatan yang berkualiti tinggi. Semua dijual atau dipromosikan di NewRemedies.com telah diuji dan mengekalkan kadar kejayaan 85% dan ke atas.

Mujurlah, saya lebih aktif secara seksual hari ini daripada yang pernah saya telah, tanpa bantuan produk-produk ini, tetapi saya tidak akan melupakan mereka kerana mereka membantu saya untuk mengekalkan (pun bertujuan) di sepanjang jalan. Oleh itu, sila e-mel kepada saya dan / atau terus membaca berikut untuk ubat ejakulasi pra-matang yang saya digunakan selama bertahun-tahun sebelum menjadi aneh kesihatan!

Dan jika anda benar-benar tidak sabar, hanya Klik Di sini.

Itu sahaja dan terima kasih kerana membaca cerita saya. Patrick Gladstone Ft Lauderdale, FL

 


Program empat Sistem Pembesaran Zakar

 


UBAT-UBATAN ANTIKEMURUNGAN MEMBANTU ejakulasi pra-matang:

Sumber ~ CNN KESIHATAN: "antidepresan tertentu, termasuk kumpulan yang dipanggil serotonin terpilih reuptake inhibitor (SSRIs), menyebabkan kesan sampingan klimaks kelewatan seksual dalam banyak orang Walaupun ubat-ubatan ini tidak diluluskan oleh Pentadbiran Makanan dan Ubat-ubatan untuk rawatan. ejakulasi pra-matang, kajian menunjukkan mereka selamat dan berkesan bagi keadaan ini, dan ramai doktor menetapkan mereka untuk tujuan ini ... "

Anda mungkin perlu mengambil ubat-ubatan ini setiap hari untuk mencegah ejakulasi pra-matang. Mengambil dos yang rendah beberapa jam sebelum anda merancang untuk mempunyai hubungan seks yang mencukupi untuk memperbaiki gejala anda ...

Untuk mengetahui lebih lanjut: Klik Di sini.

STATISTIK ejakulasi pra-matang:

Hubungan seks purata dua minit ..., biasanya berakhir sebagai pasangan lelaki mencapai klimaks. Walau bagaimanapun, seorang wanita memerlukan lapan hingga dua belas minit rangsangan berterusan untuk mencapai klimaks. Ejakulasi pra-matang adalah punca nombor satu untuk seks dipendekkan ...


Mentakrifkan PE

Persatuan Psikiatri Amerika mentakrifkan ejakulasi pra-matang sebagai "ejakulasi berterusan atau berulang dengan rangsangan seksual yang minimum sebelum, semasa, atau sejurus selepas penembusan dan sebelum orang yang ingin ia." Persoalan yang sering muncul kekal. Apa yang dianggap sebagai tidak lama selepas penembusan? Alfred Kinsey menyatakan bahawa 75% lelaki diuji ejakulasi dalam tempoh dua minit selepas masuk faraj. Adakah ini bermakna bahawa 75% daripada orang-orang yang diuji adalah ejaculators pra-matang?

Ejakulasi pra-matang tidak dapat ditentukan dalam tempoh masa atau oleh rasa tidak puas hati rakan-rakan, memandangkan 75% daripada wanita tidak dapat klimaks semasa hubungan seksual tanpa rangsangan klitoris langsung, meninggalkan hanya 25% mampu klimaks ketat dari penembusan zakar langsung. Ejakulasi pramatang adalah satu tindakan pantas, klimaks tidak sukarela.

Beberapa kes ejakulasi pra-matang adalah lebih teruk, menjadikan lelaki itu dengan puncak syahwat secepat zakarnya membuat kenalan faraj. Dalam kes-kes yang kurang teruk lelaki itu mampu membuat catatan faraj dan strok, tetapi tidak dapat mengekalkan kawalan di tahap arousal. The ejaculator sukarela boleh mengekalkan hubungan seks di "dataran" tahap arousal, memaksimumkan rangsangan seksual zakar adalah pada keadaan yang paling tegak sebelum klimaks.

 

 

Gel Tahan Lama Plsupergel

Back

© 2015 All rights reserved.

Create a free websiteWebnode