Ejakulasi Pra Matang

04/08/2015 11:39

ManDelay adalah salah satu gel ejakulasi pra-matang yang paling popular di Amerika Syarikat.

Masalahnya ialah bahawa ia berfungsi untuk orang-orang, dan bukan untuk orang lain. Sesetengah lelaki berfikir ia terlalu kuat, kebas zakar mereka terlalu banyak atau menjadikannya merasa seperti mereka "memakai kaus kaki di d mereka! Ck manakala f # cking seorang gadis". Lain-lain mengatakan bahawa ia tidak mati rasa zakar cukup dan mereka masih juga merangkap anak. Dan ada yang mengatakan bahawa itu sempurna, dan bahawa ia tahan lama dan mempunyai hubungan seks yang menakjubkan apabila mereka meletakkan ManDelay gel pada zakar mereka.

Jadi keberkesanan yang benar-benar bergantung kepada men delay spray

Saya rasa salah satu sebab mengapa ManDelay begitu popular adalah kerana ia adalah produk yang begitu rendah dari, dan ia boleh didapati secara meluas, begitu banyak orang-orang yang mempunyai masalah yang (PE) hanya mencubanya. Ia juga adalah satu jenama yang besar dan yang diketahui, supaya anda tidak mengambil risiko entah bagaimana mendedahkan lelaki-bahagian anda kepada bahan kimia toksik.
Bagaimana ManDelay Berfungsi?

Gel mengandungi anestetik yang mengebaskan hujung saraf pada zakar. Jadi pada dasarnya anda mempunyai kurang perasaan di zakar anda, zakar anda kurang sensitif, selagi gel yang masih bekerja.
Bahan-bahan

Bahan aktif dalam ManDelay adalah Benzocaine 7.5%. Bahan-bahan yang tidak aktif adalah Carbomer homopolimer Jenis B (allyl Pentaerythritol Crosslinked), Propylene Glycol.

Ia adalah satu gel pelincir jelas, dalam penampilan cukup banyak seperti KY jeli yang terkenal, tetapi sudah tentu dengan Benzocaine ditambah.
Arahan / Cara Menggunakannya

Anda hanya memohon Mandelay salap kepada batang zakar anda sebelum bersetubuh. Selepas hubungan anda perlu mencucinya secepat mungkin.

Anda boleh menggunakannya dalam kombinasi dengan kondom, kerana tiada satu pun bahan-bahan memberi kesan kepada susu getah.
Apa yang ia berasa seperti?

Apabila anda pertama kali memohon kepada zakar anda, ia mungkin akan berasa sedikit panas dan sebenarnya sensasi menyenangkan.
Kesan-kesan sampingan

Saya tidak mengetahui apa-apa kesan sampingan bagi mereka yang tidak alah kepada mana-mana bahan-bahan. Jika anda menggunakan ManDelay buat kali pertama, saya mencadangkan bahawa anda hanya memohon kepada kawasan yang sangat kecil pada kulit anda dan kemudian tunggu tiga jam - jika tidak ada reaksi alahan (kemerahan, gatal, bengkak, sakit) maka anda mungkin boleh menggunakannya dengan selamat. ManDelay Climax Kawalan Gel adalah diluluskan oleh FDA.
Ulasan

Ia berfungsi untuk beberapa lelaki dan bukan untuk orang lain. Sejak anda memohon gel untuk zakar anda sebelum memasuki ke dalam faraj, ia juga boleh memberi kesan kepada pasangan seks anda jika anda tidak memakai kondom. Jadi dalam kes-kes itu tidak akan hanya membuat anda merasa kurang, tetapi juga membuat gadis anda merasa kurang. Saya rasa itu bukan apa yang anda mahu.

Juga, apabila anda melihat laman web rasmi pengeluar yang mereka berikan tidak cukup banyak maklumat, dan produk itu sendiri juga tidak memberi arahan penggunaan atau arahan dos.

Isu utama saya dengan semua produk desensitizer kemaluan lelaki adalah bahawa mereka tidak benar-benar membantu untuk menyelesaikan masalah asas. Pasti, ia adalah mudah untuk hanya meletakkan sedikit gel pada ahli anda, tetapi apabila anda menggunakan kaedah yang betul dan dimasukkan ke dalam beberapa amalan dan latihan, anda sebenarnya boleh belajar untuk bertahan lebih lama, dan dengan ereksi kuat, keras, dan yakin.

Back

© 2015 All rights reserved.

Create a website for freeWebnode