Cara Mengubati Lemah Syahwat Secara Semula Jadi

07/05/2015 07:40

Penyakit lemah syahwat merupakan salah satu penyakit yang berlaku pada sistem pembiakan, teruatama pada lelaki. Lemah syahwat atau difungsi ereksi atau juga mati pucuk iaitu salah satu gangguan seksual yang berlaku pada sistem pembiakan.

Lemah syahwat iaitu penurunan ghairah seksual seseorang. Jika hal ini sudah terjadi maka akan mengurangkan kenikmatan saat berhubungan intim, kerana ghairah seksualnya menurun sehingga tidak akan bersemangat dalam berbuat demikian

Justeru usaha dengan pasangannya, dia akan tidak akan merasakan kepuasan dan kenikmatan saat bercinta. Lemah syahwat ini harus segera diatasi seawal mungkin kerana jika tidak, lemah syahwat ini boleh saja berubah menjadi tidak adanya syahwat sama sekali.

Hal ini tentu akan merugikan, disamping tidak dapat menikmati kenikmatan seksual pesakit juga akan mengalami beberapa gangguan. Seperti halnya rasa minder dan malu untuk berkawan atau berhubungan dengan lawan jenis. Bahkan tidak menutup kemungkinan terhadap sesama jenis pun dia minder, kerana merasa dirinya tidak normal. Selain itu juga rasa takut dan cemas akan menghampirinya, dia akan merasa takut dan cemas apabila dia berkaitan dengan pasangannya dia tidak dapat memberikan kepuasan kepadanya. Dan apabila sudah berkahwin, hal ini boleh saja mengganggu keharmonian hubungan si pesakit dengan pasangannya, bahkan boleh saja sampai merosakkan perkahwinannya.

Lemah syahwat tidak boleh dibiarkan begitu saja, lemah syahwat harus ditangani dengan tepat. Jika tidak mahu perkara buruk seperti diatas terjadi. jika mengalami hal seperti ini, Segera periksa dan rujuk pada doktor atau pada ahlinya. Ataupun juga anda boleh mengambil ubat penyakit lemah syahwat yang sudah benar benar teruji dan ampuh merawat penyakit ini.

Ubat mati pucuk tradisional TricaJus merupakan penyelesaian tepat untuk mengatasi mati pucuk secara semulajadi, selamat dan tanpa kesan sampingan. Kerana diperbuat dari bahan herba semulajadi yang tidak tercemar dengan campuran bahan kimia sedikitpun. TricaJus telah berdaftar secara rasmi di BPOM RI No.POM TI104242341, dan mempunyai banyak kesahihan lain.

Bahan-bahan TricaJus:

    
Lepidium Peruvianum Chacon (MACA)

    
Tribulus Terresteris

    
Teh Polyphenols

    
Serbuk Jus Lemon

    
Asid Sitrik

    
Serbuk Plum

Perpaduan sempurna ekstrak Tribullus dan Maca yang menjadi bahan utama herba TricaJus, di mana kedua-dua tanaman ini telah digunakan untuk mengatasi berbagai macam aduan seksual sejak 5000 tahun yang lalu oleh nenek moyang dari belahan amerika selatan. Tribulus sudah diakui dan memang terbukti mampu menambah kejantanan lelaki dengan meningkatkan kadar hormon testosteron. Testosteron adalah hormon yang berperanan penting dalam pertumbuhan otot sebagai simbol keperkasaan atau kejantanan. Ekstrak dari Tribulus Terrestris digunakan untuk menyembuhkan disfungsi seksual seperti gejala-gejala penurunan fungsi seksual diantaranya penurunan libido atau ghairah seksual dan ejakulasi awal. Cara kerja Tribulus Terrestris iaitu dengan cara meningkatkan kadar LH (Luteinizing Hormon) sehingga secara automatik meningkatkan kadar hormon testosteron dalam darah sejumlah 30% -50%. Manusia sudah mengetahui fungsi Tribulus Terrestris untuk membantu masalah mati pucuk sejak 5000 tahun lalu.

Sedangkan Maca yang menjadi bahan utama herba TricaJus berfungsi merangsang sistem endokrin dan bekerja pada kelenjar hipotalamus-pituitari. Sangat bermanfaat untuk menghasilkan kestabilan hormon, penyubur kandungan, meningkatkan stamina, meningkatkan kekebalan tubuh, mencegah penyakit akibat ketidakseimbangan hormon seperti gejala-gejala menopause, PMS, dan lain sebagainya.

Ekstrak Tribullus dan Maca merupakan perpaduan sempurna untuk mengatasi mati pucuk secara semulajadi, selamat dan tanpa kesan sampingan. TricaJus dikemas dalam bentuk serbuk, sehingga praktikal untuk diminum.

Berikut hasil penelitian dr.Putri Aminah dari fakulti kesihatan Dr.Moestopo:

TricaJus selain rasanya enak seperti lemon tea boleh menguatkan daya tahan tubuh sehingga perlahan-lahan dengan mengimbangi pemakanan makanan yang bagus kekuatan didalam tubuh dapat berfungsi lagi kerana kompaun aktif protodiosin serupa DHEA sebagai bahan asas pembentukan hormon.

Berfungsi baik dalam mengatur keseimbangan tekanan darah, melancarkan peredaran dalam darah sehingga organ seksual mendapatkan pengambilan darah yang sempurna sesuai keperluan dan meningkatkan kemampuan zakar semasa melakukan ereksi, hal inilah yang membuat zakar dapat berdiri tegak dengan perkasa dan tidak mudah loyo atau cepat lembik.

Tricajus juga merangsang badan untuk menghasilkan hormon seksual yang aman (testoteron dan Estrogen), yang dapat meningkatkan ghairah seksual (libido). Terdapat senyawa alami alkaloid macainae untuk mengaktifkan juga meningkatkan prestasi testis dan ovari, sebatian semulajadi glukosinolate meningkatkan proses pembentukan hormon sex juga dapat meningkatkan kualiti serta kuantiti sperma pada lelaki.

Bagi pembesaran dan pemanjangan zakar kami mengesyorkan penggunaan High Vacuum Man Pump

Back

© 2015 All rights reserved.

Create a website for freeWebnode