Bagaimana untuk merawat mati pucuk

06/26/2015 12:08

Ia menyerang keganasan, rasa bersalah dan rasa malu ke dalam hati manusia, tetapi mati pucuk adalah agak biasa dan ada beberapa pembetulan yang sangat baik
Bagaimana untuk merawat mati pucuk
 


Beberapa perkataan adalah seperti yang dijamin untuk menyerang keganasan, rasa bersalah dan rasa malu ke dalam hati manusia sebagai "mati pucuk". Mungkin yang menerangkan nama perubahan baru-baru ini untuk disfungsi erektil. Mati pucuk menjejaskan lebih daripada satu juta lelaki di Australia dan lebih lazim dengan usia. Satu kajian Australia mendapati 13 peratus lelaki berusia 40-an mereka dilaporkan mati pucuk, tetapi ini meningkat kepada 33 peratus untuk lelaki dalam 50-an mereka. Oleh itu, ia adalah satu keadaan yang agak biasa, tetapi sangat sedikit orang berasa selesa bercakap mengenainya.

Disfungsi erektil bermakna ketidakupayaan untuk membangunkan atau mengekalkan ereksi. Ia tidak sama seperti kemandulan, dan tidak boleh dikelirukan dengan kekurangan keinginan seks atau libido. Ia secara umumnya dilihat sebagai aduan lelaki, namun wanita juga mungkin mengalami mati pucuk, di mana tidak ada rasa rangsangan kepada kelentit atau vagina. Banyak cadangan yang di bawah akan membantu kedua-dua lelaki dan wanita.

Sebab-sebab biasa disfungsi erektil termasuk merokok, berat badan berlebihan dan mempunyai diabetes atau tekanan darah tinggi. Ubat-ubatan, termasuk beberapa ubat jantung dan antidepresan, boleh menyumbang, seperti yang menekankan dan kemurungan.

Diet dan makanan tambahan: Elakkan makanan yang diproses dengan banyak bahan pengawet. Makan makanan sebanyak mentah yang mungkin: buah, pucuk, sayur-sayuran, biji dan kacang. Elakkan alkohol, kopi, gula dan produk tepung putih.

Afrodisia herba bekerja untuk mengembalikan testosteron (yang sama penting bagi libido wanita seperti lelaki), membantu kelenjar adrenal dan meningkatkan peredaran darah ke kawasan berkenaan. Herba-herba ini termasuk Panax ginseng, rumpai kambing horny, Tribulus, Withania, damiana, kulitnya, maca dan melihat palmetto.

Mati pucuk di kalangan lelaki dan kekurangan rangsangan pada wanita adalah kesan sampingan daripada beberapa antidepresan. The biloba herba ginkgo berfungsi dengan baik untuk memerangi masalah ini dan adalah selamat untuk diambil dengan ubat antidepresan.

Mengepam besi: Senaman meningkatkan tenaga dan memperbaiki peredaran dan mana-mana senaman yang membina tisu otot dan meningkatkan nada otot seperti mengangkat berat, boleh meningkatkan tahap testosteron.

 

Men’s Delay Spray Untuk Suami Tahan Lama

 

Back

© 2015 All rights reserved.

Make a free websiteWebnode