Bagaimana Pastikan ereksi Untuk lebih panjang dalam 20 Cara

06/26/2015 12:05

Mempunyai masa yang sukar cuba untuk mendapatkan ereksi atau menyimpan sehingga? Gunakan 20 tips bagaimana untuk menjaga ereksi dan anda akan kekal tinggi sepanjang masa.

Ereksi adalah satu perkara yang lucu.

Apabila ia kekal keras, anda berasa hebat tentang diri anda.

Tetapi apabila ia lemah, tidak kira berapa keras anda cuba, ia boleh menjadi punca kebimbangan psikologi yang serius.

Jika anda tidak benar-benar mengalami apa-apa masalah kesihatan dan masih mempunyai masa yang sukar untuk menjaga sukar, terdapat cara-cara untuk menjaga dan bersemangat untuk pergi apabila anda memerlukannya.

[Baca: 30 tips seksi untuk membubuh kehidupan seks anda]

Bagaimana untuk mengekalkan ereksi lebih lama

Hampir setiap masa, ereksi adalah semua dalam kepala anda.

Dan jika ia dalam kepala anda, tips ini pasti akan membantu anda.

Pertama sekali, adakah anda mendapatkan ereksi apabila anda rasa horny?

Jika anda mampu untuk mendapatkan ereksi apabila anda bersendirian, anda pasti semua baik ke sana dan hanya perlu belajar untuk berehat apabila anda berada dengan seorang wanita.

Mengapa lelaki mengalami ereksi lemah

Terdapat banyak sebab-sebab mengapa anda mungkin mempunyai masalah mendapatkan ereksi dengan pasangan anda. Wanita anda mungkin menganggap ia adalah kerana anda tidak menjumpai beliau menarik lagi, tetapi hampir selalu yang tidak kes itu.

Berikut adalah beberapa sebab di sebalik mengapa anda mungkin mempunyai masa yang sukar menjaga ereksi up.

# 1 Anda bosan daripada rutin. Selepas beberapa tahun, ia adalah mudah untuk mencari semua permainan seks membosankan walaupun anda mempunyai pasangan yang sangat menarik.

# 2 Kondom boleh mati rasa anda. Kondom boleh mempunyai cengkaman yang ketat di seluruh ahli anda dan ia pasti boleh menjejaskan prestasi anda jika anda tidak selesa dengan itu. Gunakan kondom nipis jika perlu, tetapi tidak mengelakkan menggunakannya kecuali jika anda dan pasangan anda komited hanya kepada satu sama lain. [Baca: fakta pelik tentang kondom]

# 3 Overexcitement boleh membuat anda kehilangan ereksi. Kadang-kadang, anda boleh benar-benar terangsang dan yang boleh seterusnya membunuh keras anda! Ia pelik, tetapi overexcitement dan adrenalin sebenarnya boleh membuat anda berasa lemah dan gelisah.

# 4 Pil boleh membuat anda pergi terkulai. Beberapa ubat penahan sakit dan ubat berat yang lain hampir selalu membuat anda kebas di bawah sana. Jika anda mempunyai masa yang sukar membuat persembahan apabila anda sakit, jangan menyalahkan diri sendiri untuk itu.

# 5 Anda takut akan tempang lagi. Ini sebenarnya sebab terbesar mengapa begitu ramai lelaki mengalami ereksi terkulai. Kerosakan psikologi boleh mendatangkan lebih banyak mudarat daripada kerosakan fizikal.

# 6 Tekanan. Hal ini terutama berlaku jika anda menekankan memberikan gadis anda masa yang baik atau berusaha untuk mendapatkan wanita anda mengandung.

# 7 Anda bosan hidup. Apabila anda tidak bersemangat tentang kehidupan anda atau jika anda tertekan, ia akan menjadi satu keajaiban jika anda benar-benar dapat mempunyai ereksi keras!

# 8 Anda tidak mempunyai gaya hidup yang baik. Adakah anda makan dengan baik dan tidur dengan baik? Gaya hidup sihat boleh memberi kesan daya seks dan prestasi anda dengan tahap yang besar.

Bagaimana untuk mendapatkan ereksi dan menyimpannya sehingga selama yang anda mahu

A ereksi lemah boleh merosakkan hubungan yang merumitkan atau jika ia adalah satu kejadian yang berulang-ulang. Teman wanita anda akan menganggap anda tidak menjumpai beliau menarik lagi. Limpy anda akan meninggalkan anda kecewa dan mabuk benar mati. Dan kedua-dua anda hanya akan mula mendapat marah dengan satu sama lain tanpa alasan.

Tetapi ada cara senang untuk pergi sekitar ini dan pastikan anda mendapatkan ereksi dan menyimpannya untuk masa yang lama. Hanya menggunakan 20 tips bagaimana untuk menjaga ereksi dan ia pasti akan membuat perbezaan dalam kehidupan anda dalam beberapa minggu.

# 1 Bercakap tentang fantasi anda. Alihkan perhatian anda dari kepala kecil anda dan menggunakan kepala besar anda di atas katil. Yang memperolok kotor dan fantasi boleh membantu menyalakan semula keredaan seks untuk anda berdua. [Baca: Tips bercakap kotor di tempat tidur]

# 2 Dapatkan keriting. Bercakap tentang fantasi rahsia anda dan obsesi dengan satu sama lain dan menikmati mereka. Kadang-kadang, anda hanya perlu membawa lelaki sedikit anda up adalah satu pengalaman keseluruhan seksual baru! [Baca: Top 50 idea seksi keriting untuk mencuba di tempat tidur]

# 3 Jadilah selesa di atas katil. Tidak membawa berat badan anda sendiri di tangan anda terlalu lama apabila anda berada di atas beliau. Merasa tenang dan mengelakkan senario yang mengganggu anda suka berpeluh terlalu banyak, makan berlebihan sebelum seks atau hubungan seks ketika anda terlalu letih.

# 4 Dapatkan inovatif. Terlalu banyak perkara yang baik boleh mendapatkan membosankan. Gadis anda mungkin menjadi perkara yang paling seksi hidup, tetapi jika anda membuat cara-cara baru untuk menikmati satu sama lain di katil seorang di antara kamu mungkin bosan yang akhirnya akan membawa kepada anda merasa kurang berpuas hati dan kurang horny.

# 5 Ambil masa, tidak tergesa-gesa. Ini adalah sesuatu yang kebanyakan orang tidak tahu dan tidak peduli tahu. Foreplay sentiasa membantu memegang lelaki itu pada lebih lama. Anda mungkin fikir ia adalah sia-sia, tetapi dengan terlibat dalam foreplay selama 15 minit sebelum penembusan, lelaki sedikit anda akan mendapatkan lebih banyak masa untuk memanaskan dirinya untuk perbuatan itu. Hanya tidak berfikir tentang ereksi anda sehingga anda perlu menembusi beliau. Dan apabila tiba masanya, anda boleh yakin bahawa dia akan bersedia. [Baca: The pemula panduan kepada peranan seksual bermain]

# 6 Jangan tumpuan kepada kepala sedikit anda. Sebaliknya, hanya memberi tumpuan kepada kepuasan dan pleasuring pasangan anda. Apabila anda menghabiskan terlalu banyak masa memikirkan lebih atas bagaimana mendirikan anda, anda akan membunuh keseronokan yang seterusnya membunuh ereksi anda.

# 7 Talk mengenainya dengan pasangan anda. Apabila anda tidak boleh berpegang kepada pendirian yang panjang, ia pasti akan meninggalkan kamu berdua kecewa. Belajar untuk bercakap mengenainya dan meyakinkan satu sama lain. Sentiasa memastikan bahawa seks buruk tidak mendapat di jalan cinta yang baik.

# 8 Tarik nafas. Tarik nafas pada waktu pagi. Ia membantu meningkatkan oksigen dalam aliran darah anda dan juga menenangkan anda ke bawah apabila anda tertekan.

# 9 Bersenam dan kelihatan seksi. Lebih baik lagi, mula bekerja keluar. Satu senaman kardio yang baik membuat anda berasa cergas dan sihat, dan ia sangat meningkatkan fleksibiliti anda dan peredaran darah. Apabila anda kelihatan baik, anda akan berasa hidup di bawah sana. Dan peredaran darah yang meningkat akan memastikan buddy tanpa tulang anda akan menjadi tegak dan keras untuk masa yang lama. [Baca: Panduan untuk berpakaian untuk seks]

# 10 Berhenti merokok jika anda boleh. Merokok merosakkan paru-paru anda yang seterusnya memberi kesan kepada jumlah oksigen paru-paru anda boleh menyerap, yang meningkatkan keletihan otot anda dan meninggalkan anda letih sepanjang masa. Oksigen yang lebih banyak di dalam badan anda, lebih mudah ia akan menjadi untuk itu semua otot penting untuk berfungsi di bawah sana.

# 11 Jangan melancap terlalu kerap. Melancap boleh baik untuk mengawal masalah ejakulasi pra-matang, tetapi ia tidak baik jika anda mahu menyimpan sukar untuk masa yang lama.

# 12 Parti. Keluar, berjumpa dengan orang dan bersenang-senang setiap hari. Apabila anda mempunyai gaya hidup yang aktif, badan anda akan kembali hidup kerana ia akan dimuatkan dengan hormon gembira yang dapat diaktifkan apabila anda berinteraksi dengan orang lain.

# 13 cari kenalan dengan orang lain. Semakin lama seorang lelaki tinggal jauh dari menggoda, semakin testosteron beliau turun. Pastikan libido anda pada tinggi menjelang terlibat dalam sedikit bercakap genit sekarang dan kemudian dan anda akan sentiasa menikmati seks.

# 14 Jangan menukar kedudukan terlalu kerap di tempat tidur. Anda mungkin pernah mendengar bahawa mengubah kedudukan boleh menjadi lebih seronok. Tetapi dengan berbuat demikian, anda akan berakhir bimbang terlalu banyak tentang sama ada ahli anda akan terus kekal tegak pada setiap penembusan dan akhirnya berasa lebih tertekan. [Baca: Bagaimana untuk menguruskan bilik tidur anda untuk seks yang lebih baik]

# 15 Stop bimbang tentang masa yang lepas. Well, ya, anda mempunyai masa yang keras mempunyai masa yang sukar kali terakhir. Tetapi meneka apa, ini bukan masa lalu. Anda tidak boleh mengharapkan seks berasa hebat setiap kali. Dan apabila anda mempunyai mantra kering, jangan biarkan yang mengganggu anda. Hanya menikmati foreplay, bersenang-senang dan berhenti memikirkan apa yang salah kali terakhir.

# 16 Shed kekangan anda. Love badan anda. Ramai lelaki dan wanita tidak suka melihat tubuh mereka sendiri semasa melakukan hubungan seks kerana mereka fikir ia kelihatan hodoh. Jika badan anda mengganggu anda, melakukan sesuatu mengenainya dan mendapatkan lebih secepat anda mungkin boleh.

# 17 Ingat masa yang baik. Fikirkan pada kali pertama anda dan gadis anda mengadakan hubungan seks atau disediakan. Dan bercakap tentang hal itu di atas katil. Ada sesuatu yang menarik tentang seks kali pertama bahawa ia akan membawa keseronokan dan seks merayu balik serta-merta.

# 18 Jangan tergesa-gesa sehingga. Ia mungkin kelihatan seperti idea yang baik untuk slip dalam dengan cepat sebaik sahaja anda tahu ianya sukar, dan merasa lega bahawa anda mendirikan cukup untuk menembusi beliau. Tetapi rutin ini akan membuat anda kehilangan keyakinan anda secara beransur-ansur dan menakut-nakutkan kamu dari penembusan perlahan dan santai dari masa ke masa.

# 19 Jangan berfikir hanya kira-kira penembusan. Berjimak tidak adalah tentang meletakkan ia. Jika anda ingin mendapatkan sukar dan tetap keras, anda perlu belajar untuk memahami berjimak yang tidak hanya mengenai perbuatan penembusan. Apabila anda membayar semua perhatian pada penembusan, ia tidak dapat dielakkan bahawa anda akan berakhir meletakkan banyak tekanan pada diri sendiri. Ambil masa untuk membantu beliau dengan cara yang lain dan anda akan melihat bagaimana santai dan seks berahi benar-benar boleh. [Baca: Panduan lengkap untuk melakukan hubungan seks Tantrik sensual]

# 20 Elakkan seks selama sebulan. Jika apa-apa lagi kerja-kerja untuk anda, ini pasti sepatutnya. Ambil seks daripada kalendar selama sebulan, dan termasuk juga melihat satu sama lain telanjang. Tetapi menarik antara satu sama lain dan menimbulkan satu sama lain dengan pergi keluar kerap. Mengisar pada pihak, mencium di khalayak ramai dan haiwan antara satu sama lain ketika anda merasa horny. Dengan menghadkan seks untuk sementara waktu, anda boleh membawa kebangkitan dan rasa ingin tahu semula ke katil. Dan yang pasti akan membantu anda menyimpan ereksi untuk seberapa lama yang anda perlu untuk melaksanakan. [Baca: Sexy pengakuan berkelip awam]

Hanya menggunakan 20 tips bagaimana untuk menjaga ereksi dan dengan masa, keyakinan anda akan berkembang dan lelaki sedikit anda pasti akan bersedia untuk tepukan gemuruh dan encore satu setiap kali dia perlu memakai persembahan.

MEN DELAY SPRAY - Spray Tahan Lama Yang Berkesan Dalam 15 Min Selepas Guna. Mudah, Ringkas, Terbaik, Berkesan & Selamat Untuk Digunakan

Back

© 2015 All rights reserved.

Make a free websiteWebnode