Apakah yang Ejakulasi Pramatang?

06/22/2015 11:32

Ejakulasi pra-matang berlaku apabila seorang lelaki berejakulasi dengan rangsangan seksual yang minimum, sama ada sebelum atau sejurus selepas penembusan. Ejakulasi pra-matang sering menyebabkan pengalaman seksual mengecewakan untuk kedua-dua pasangan dalam hubungan, yang boleh membuat masalah lebih buruk kerana tekanan dan kebimbangan.

Contoh individu ejakulasi pra-matang adalah perkara biasa, dan kesan hampir setiap orang pada satu titik atau yang lain tanpa memerlukan rawatan khas. Isu-isu yang berulang-ulang dengan Ejakulasi pra-matang, bagaimanapun, boleh mendapat manfaat daripada rawatan, dan terdapat beberapa pilihan yang ada.
Apa yang menyebabkan Ejakulasi pra-matang?

Ejakulasi pra-matang boleh menjadi hasil daripada tahap tekanan atau kebimbangan, isu-isu hormon, dan juga kecederaan tertentu. Ia juga merupakan kesan sampingan yang diketahui ubat-ubatan tertentu.
Bagaimana Ejakulasi Pramatang Didiagnosis?

Mengenal pasti punca yang unik (s) untuk Ejakulasi Pramatang individu sering memerlukan beberapa ujian makmal yang mudah kerana hormon dan tindak balas kepada ubat-ubatan tertentu sering memainkan peranan.

Ia adalah amat penting, bagaimanapun, bahawa orang-orang yang mencari rawatan terbuka dan jujur ​​dengan doktor mereka. Ini kerana Ejakulasi pra-matang boleh disebabkan oleh pelbagai isu yang berbeza, termasuk tekanan psikologi dan emosi, isu-isu hormon yang mendasari, atau kesan sampingan ubat preskripsi.
Bagaimana Ejakulasi Pramatang Dirawat?

Pilihan rawatan untuk Ejakulasi Pramatang termasuk pelbagai kaedah bergantung kepada punca yang unik (s) yang mengganggu pesakit individu. Doktor Klinik St Louis Lelaki bekerja bersama pesakit untuk mengenal pasti rawatan yang paling sesuai untuk Ejakulasi Pramatang yang akan menggalakkan lagi kenikmatan seksual yang berkekalan untuk kedua-dua pasangan. Ini mungkin termasuk makanan tambahan tertentu herba, ubat-ubatan, atau senaman dan teknik yang menggalakkan stamina dan panjang umur.

 

Men Secret Gel Produk Tahan Lama Yang Dipercayai

Back

© 2015 All rights reserved.

Create a website for freeWebnode