Pheromones untuk Memikat Wanita

06/29/2015 08:30

Dari: Dr. Virgil Meminda, pakar pheromone terkemuka mendedahkan penemuan saintifik tentang bagaimana satu bau terpencil mencetuskan mendalam jawapan tarikan primitif di kalangan wanita.

Re: "Pheromone" revolusi dan yang paling dalam pheromone teknologi godaan untuk menarik dan menggoda wanita cantik dan akhirnya mempunyai jenis hubungan seks anda sentiasa mahu.

 


Isnin Jun 29, 2015

Kawan yang dihormati,

Hanya ada satu perkara yang lebih baik daripada seks ... dan itu seks MORE!

Tidak kira siapa anda atau bagaimana anda bermain permainan anda, pheromones boleh bawa ia ke tahap yang seterusnya.

Bahagian yang terbaik ialah, tiada siapa yang akan tahu anda memakainya!

Anda tidak boleh melihat mereka atau bau, tetapi pheromones boleh menimbulkan minat wanita dengan tahap usus ghairah dengan mencetuskan mendalam isyarat mengawan primitif dia telah diprogramkan untuk merasa.

Bayangkan, pergi ke kelab dan dalam masa 20 minit anda menari dengan seorang wanita yang terbaik mencari di sana. Pheromone Tindakan! Atau lebih baik lagi, 20 minit selepas itu dia mahu pulang awal ... dengan anda!

Bagaimana jika anda boleh mengambil dating anda dan suka membuat ke tahap yang baru?

Bolehkah anda mengendalikan ia?

Atau, mungkin anda adalah jenis tinggallah dan tiba-tiba teman wanita anda lebih tertarik kepada anda berbanding sebelum ini dan memutuskan anda "yang".

Atau, mungkin anda sudah berkahwin dan ingin mencetuskan tarikan dan semangat anda telah dengan isteri anda apabila anda pertama kali dating, kembali pada hari-hari yang baik lama apabila anda telah melakukan hubungan seks setiap hari kerana anda tidak boleh pastikan tangan anda daripada satu sama lain .

Lelaki yang cuba cara Pheromone perubahan notis Kelebihan betul apabila mereka berinteraksi dengan wanita pada tarikh, di kedai-kedai, bekerja, dan juga di rumah.

Pheromone Kelebihan memberi anda kelebihan yang orang lain tidak perlu untuk menarik wanita, kelebihan yang segera jelas apabila wanita cantik mula berlegar perhatian mereka dengan lebih senyuman, hubungan mata, dan sentuhan suka bermain beliau.

Semua perbualan kelihatan lebih sengit apabila wanita mula menjatuhkan sindiran seksual berani apabila tidak ada orang lain sedang mencari atau mendengar, dan anda akan melihat secara konsisten bekerja lebih keras untuk menjaga perbualan mengalir.

Ramai wanita! Ini maklum balas yang positif serta-merta, membantu anda menjadi lebih selesa di sekitar lawan jenis, kerana anda merasa sangat lebih mudah untuk bercakap dengan wanita yang anda tidak pernah dipenuhi.

Bayangkan diri anda bercakap dan menghimpunkannya dengan beberapa wanita sekaligus dan dengan cara yang genit anda pernah berfikir mungkin.

Dengan Pheromone Kelebihan anda boleh berhenti bimbang tentang mesyuarat dan menarik jenis wanita betul.

Tidak lama kemudian, anda akan menebal sehingga buku hitam anda dan tidak pernah pergi tanpa, dan akhirnya mempunyai jenis hubungan seks anda sentiasa mahu.
Satu penemuan saintifik supaya revolusi, ia benar-benar boleh mengubah kehidupan seks anda selama-lamanya

Anda akan menemui satu "Tarikan kelemahan" alam semula jadi tidak pernah dimaksudkan untuk anda ketahui.

ttThis tarikan kelemahan adalah salah satu senjata rahsia alam semula jadi yang dikenali sebagai pheromones [fer-uh-mohn-s].

Ini pandai sedikit hidup-of-the-spesies hormon digunakan oleh hampir semua makhluk hidup untuk menarik bertentangan tingkah laku seks dan pengaruh mengawan, termasuk anda dan I.

Anda tidak boleh melihat mereka atau bau mereka, namun mereka boleh menimbulkan minat seseorang dengan tahap usus semangat dengan mencetuskan isyarat hormon dan emosi kita semua diprogramkan untuk merasa.
Dr. Virgil Meminda

Penghantaran Semalaman PERCUMA Sekarang Available!

HonestE Online Dihargai Ahli

Bijaksana Penghantaran & Billing!

Pheromone Kelebihan Disediakan Di TV & Radio

Playboy RadioWith Tiffany Granath!

Tiffany Granath

Masa anda dengan Kim Iverson

Kim Iverson

Dari sudut pandangan evolusi, pheromones memberi apa-apa spesies kelebihan yang masih hidup dengan membuat tarikan seksual dan mengawan lebih naluri.

Walau bagaimanapun, kebenaran yang menyedihkan adalah bahawa pheromones semula jadi kita akan sebahagian besarnya tanpa disedari. Kami terus mencuci diri, menyembunyikan atau menutup apa yang sedikit pheromones semulajadi kita dengan mandi setiap hari, antiperspirants, lapisan pakaian dan sebagainya.

Ini adalah fenomena moden, dan alam semula jadi tidak pernah dijangka tahap kebersihan budaya moden kita menuntut hari ini, dan kehidupan cinta kita benar-benar pergi ke dalam longkang.

Sehingga alam semula jadi boleh mengejar, kita semua akan memerlukan sedikit bantuan kembali ke menembak pada semua piston, dan berbau seperti lelaki otak wanita diprogramkan untuk bertindak balas terhadap.
Jangan sekali-kali mendengar Pheromones?

Jika ini semua bunyi sedikit jauh diambil, saya benar-benar faham. Saya fikir begitu juga apabila saya pertama kali mendengar mengenai pheromones dan kuasa mereka menakjubkan tarikan.

Tetapi saya tidak lama lagi menemui berpuluh-puluh kajian double blind dan universiti menunjukkan dengan tepat bagaimana mereka bekerja, dan mengesahkan kesan hampir ajaib dan cerah.

Ianya cukup mudah. Pheromones adalah hormon kimia bawaan udara semulajadi yang badan kita mengeluarkan menimbulkan lawan jenis dan menarik mereka. Walau bagaimanapun, pheromones semula jadi kita pergi sebahagian besarnya tanpa disedari kerana mandi kerap, antiperspirants, lapisan pakaian dan pelbagai semburan badan dan wangian lain.

Pheromones telah menjadi alat biologi untuk berjuta-juta tahun dan memainkan peranan penting dalam naluri mengawan semula jadi untuk kedua-dua lelaki dan wanita. Ini naluri dan sistem tindak balas pheromone kami telah "berwayar keras" ke dalam kita semua dari awal untuk satu tujuan utama ... dan itu adalah untuk mempunyai bayi dan meningkatkan keluarga.

PHEROMISS - Wangian Hormon Pemikat Suami Yang Sangat Tinggi Keberkesanannya Dengan Kuasa 50x Pheromone

Back

© 2015 All rights reserved.

Create a free websiteWebnode