Lain-lain masalah saiz zakar

06/23/2015 11:40

Adakah zakar saya terlalu besar?

Q. Ini mungkin satu soalan yang luar biasa tetapi saya ingin tahu jika zakar saya ialah untuk besar. Saya 9 inci ketika terangsang dan apabila saya melakukan hubungan seks girlfreind saya, dia kata saya mencederakannya. Saya berumur 21 tahun. Adakah saya OK?

A.You berada dalam julat normal tetapi lembut dengan teman wanita anda. Ia tidak mungkin untuk mengembangkan apa-apa yang lebih besar.
Zakar tidak membesar dalam akil baligh

Q. Saya 14 dan saya akan melalui akil baligh. Suara saya telah patah dan saya mempunyai banyak rambut awam tetapi zakar saya tidak benar-benar berkembang.

A. Seperti nasib buruk akan mempunyai, zakar anda adalah perkara terakhir untuk bertindak balas kepada perubahan dalam paras testosteron anda, hormon seks lelaki. Ini mungkin kerana ia adalah tugas terbesar badan itu mempunyai untuk melaksanakan dalam masa yang singkat. Berehat, tunggu, bersabar dan ia akan berkembang pada anda.
Kebimbangan mengenai pelbagai zakar

Q. Hi, saya seorang lelaki di awal dua puluhan saya dan telah membaca Q sebelumnya dan A. Saya mempunyai varicocele, dan mempunyai prosedur embolisasi tidak berjaya dan saya kerana untuk satu lagi pada masa akan datang, walaupun saya lebih suka untuk maju dengan prosedur pembedahan yang perlu dilakukan dengan ia, kerana saya munasabah berbulu supaya prospek parut tidak tidak berkaitan dengan saya.

Walau bagaimanapun, saya lebih bimbang tentang saiz zakar saya. Walaupun ia akan muncul bahawa saya jatuh ke akhir yang lebih kecil sederhana daripada 'saiz purata, saya masih tidak berpuas hati. Ini telah banyak menjejaskan keyakinan diri saya, dan saya mendapati sukar untuk (cubaan kepada) bentuk hubungan dengan wanita yang bimbang bahawa mereka akan kecewa dengan endowmen saya, atau kurang dari itu !! Atas sebab ini juga Aku telah mengkaji (melalui enjin carian) pembesaran di www dan telah menemui banyak laman web, dengan banyak tuntutan kejayaan dan manfaat, termasuk prostat sihat, fungsi kencing dan potensi. Banyak laman web menggunakan ubat-ubat herba serta latihan dan perubahan pemakanan. Terdapat juga kelihatan buku-buku mengenai perkara ini juga !! Walau bagaimanapun, saya teragak-agak untuk membayar wang untuk laman amatur itu, dan tertanya-tanya sama ada anda boleh mencadangkan butir-butir apa-apa latihan (contoh kerdel), ubat-ubatan atau lain-lain yang mungkin membantu zakar kecergasan / kesihatan saya.

Juga apabila varicocele saya dirawat dengan berkesan, akan ada apa-apa kesan yang nyata pada saiz zakar saya (contohnya meningkatkan aliran darah), dan boleh penyalahgunaan dadah (termasuk nikotin dan alkohol) telah memberi kesan kepada hasil prosedur embolisasi awal saya ?? Saya akan selama-lamanya berterima kasih jika anda boleh menjawab soalan-soalan banyak yang telah melantun di sekitar kepala saya untuk tempoh yang agak lama. Terima kasih. Satu casanova tidak beroperasi.

A.You meminta banyak maklumat yang anda boleh mendapatkan memegang di laman web ini tanpa saya mengulangi segala-galanya. Tetapi biarlah saya meyakinkan anda dalam beberapa perkara penting.

Mana-mana pembedahan untuk variocele (yang kadang-kadang tidak berulang) akan meninggalkan parut yang sangat kecil. Mana-mana pembedahan dilakukan untuk pembesaran zakar pada masa yang sama adalah sangat tidak mungkin dan yang paling pasti tidak akan dilakukan pada NHS. Sebelum anda mula turun jalan peningkatan zakar ingat bahawa lelaki cenderung untuk membandingkan diri mereka secara tidak adil. Gunakan cermin sisi dan tidak mencari lurus ke bawah. Jangan melihat orang-orang di tempat buang air kecil kerana mereka akan selalu muncul besar untuk betul-betul sebab ini.

Kebanyakan tuntutan daripada organisasi komersil adalah sama ada yg berkembang sama sekali atau tidak tepat. Yang paling penting adalah untuk mengurangkan kesan buruk daripada berat badan berlebihan, minum berlebihan atau merokok.
Bimbang tentang saiz zakar dan pertumbuhan

Q. Salah satu masalah saya, saya yakin akan menjadi biasa cukup di laman web ini - perkara saiz. Walaupun saya tahu tidak perlu perkara itu, ia tidak. Saya halus yang dengan wanita, tetapi saya pernah menjadi sangat sporty tetapi telah menjadi sangat tidak sihat dan tidak berpuas hati - disebabkan keseluruhannya oleh hakikat bahawa saya tidak dapat membawa diri saya untuk menukar di hadapan orang lain. Adakah terdapat apa-apa cara klinikal untuk meningkatkan saiz saya? Ia merosakkan hidup saya.

Perkara kedua ialah saya telah menemui dua putih, ketumbuhan keras di bawah kulit zakar saya sangat dekat dengan mata, yang cedera apabila hubungan antara kedua-dua dibuat. Apakah mereka dan apa yang perlu saya lakukan? Saloon peluang terakhir.

A. Nah minuman adalah pada anda 'cos saya hanya mendapat berita baik. Pertama kami lelaki mengukur diri kita sendiri dengan cara yang salah. Sentiasa periksa saiz mendatar di dalam cermin dan bukan melihat ke bawah. Lebih penting lagi tidak membandingkan diri anda dengan seorang lelaki di tempat buang air kecil yang akan datang. Anda memberikan dia satu kelebihan besar perspektif. Saiz menjadi persoalan dan terdapat mitos di luar sana yang wanita tidak benar-benar peduli. Pada masa yang sama meminta mana-mana wanita yang mereka cari dalam perhubungan dan saiz zakar yang kekal datang banyak lebih bawah daripada personaliti, bersyukur kepada Tuhan atau sebahagian daripada kita benar-benar akan berada dalam jabatan mau regangan.

Menjadi sihat dan 'sporty' membantu kerana ia menyerlahkan profil anda. Berat badan berlebihan adalah ciuman kematian untuk mau besar. Ya, anda boleh mempunyai ia dibesarkan oleh pembedahan memotong ligamen yang menyokong aci zakar di dalam pelvis. Ini mengeluarkan kira-kira 30% daripada zakar tersembunyi tetapi menghasilkan pengebom Lancaster bukannya Harrier Jump Jet. Pendek kata, sudut rebeh jatuh dengan ketara.

Bagi ketumbuhan putih, tanpa melihat mereka sangat sukar untuk memberikan diagnosis yang baik tetapi mereka mungkin ketuat yang boleh tumbuh sama seperti di mana-mana tempat lain pada badan. Lihat klinik GUM tempatan anda.
Bimbang tentang saiz zakar

Q. Saya tertanya-tanya kenapa zakar saya adalah 5 inci. Ialah saiz yang betul untuk umur saya? Dan ia menjadi ketat sebenar di kepala zakar saya. Mengapa?

A. Biasanya saya akan bertanya hanya apa umur anda, tetapi anda mempunyai saiz zakar yang baik dalam julat purata ia tidak membuat banyak perbezaan melainkan jika anda masih dalam lampin.

Walaupun kamu tidak disunat anda mungkin berasa sesak di kepala zakar seperti ereksi terbentuk daripada memaksa darah ke dalam zakar di bawah tekanan dan menyekat jalan keluar itu. Ini bukan sahaja menghasilkan ereksi tetapi juga rasa sesak.
Bimbang tentang zakar kecil

Q. Saya berusia 20 tahun dan sangat mengambil berat tentang perkembangan badan saya dan lebih khusus zakar saya. Saya telah mencari melalui banyak laman web termasuk yang satu ini, dan tidak menemui apa-apa penjelasan sebenar kepada masalah saya.

Zakar saya lembik apabila lebih kurang 1 inci panjang dan kadang-kadang kurang. Saya mempunyai berat badan berlebihan dan kadang-kadang mempunyai masalah bahawa zakar sebenarnya pergi dalam kawasan lemak. Saya boleh mencapai ereksi yang meningkatkan zakar saya dengan tempoh 3 setengah inci dengan lilitan yang sama.

Saya tahu ini adalah kurang daripada purata dan perlu melakukan sesuatu mengenainya. Ia sentiasa menjadi masalah tetapi telah benar-benar mula mengganggu saya sejak kebelakangan ini kerana saya tidak lagi mengambil bahagian dalam sukan dan berasa terlalu bimbang untuk pergi langkah seterusnya dengan perempuan. Saya tidak dapat bercakap dengan keluarga atau rakan-rakan mengenainya dan sehingga kini belum pun mampu untuk berhadapan dengan doktor saya, maka e-mel ini. Saya menyimpan semua di dalam dan ia mula memberi kesan kepada saya dari segi mental yang orang yang rapat dengan saya yang mengambil pada.

Seperti yang saya katakan saya orang yang berlebihan berat badan dan saya percaya saya mempunyai payudara yang lebih besar daripada kebanyakan orang-orang yang berlebihan berat badan, sama ada ini mempunyai apa-apa hubungan saya tidak tahu. Sila anda boleh menasihati saya dalam apa-apa cara yang mungkin dengan apa-apa teori dan pilihan saya kerana saya benar-benar berasa bimbang tentang hal itu dan tidak tahu apa lagi yang perlu dilakukan.

Maaf untuk babbling pada tetapi sila bertindak balas. Terima kasih.

A. Anda telah memberi jawapan kepada masalah anda sendiri. Sebagai orang yang juga - erm - yang singkat sedikit untuk berat badan saya, saya boleh bersimpati dengan dilema anda. Berat badan berlebihan, terutamanya jika anda secara klinikal gemuk, membawa kepada pelbagai masalah dan risiko tidak kurangnya menggandakan peluang anda untuk penyakit jantung. Ia juga membawa kepada pengeluaran estrogen, hormon wanita, dari sel-sel lemak. Hal ini boleh menyebabkan buah dada besar. Ini semua dikompaun jika anda minum terlalu banyak atau mengambil steroid secara tetap.

Ia tidak mempunyai kesan langsung ke atas saiz zakar anda yang jauh daripada jalan luar purata. Berat badan yang berlebihan itu sendiri bagaimanapun, seperti yang anda betul menunjukkan, bermakna bahawa sebahagian saksama ia tersembunyi. Anda mempunyai dua pilihan pada dasarnya untuk tindakan mengenai saiz zakar:

Pembesaran pembedahan. Bukan idea yang baik. Tidak semua orang gembira dengan keputusan itu dan masalah mereka tidak ajaib hilang kerana mereka dijangka. Terdapat juga masalah dengan profil sebagai zakar cenderung untuk berbaring dan bukannya separuh menegak. Walaupun begitu, kira-kira 40% daripada panjang zakar yang diadakan di dalam pelvis dan pembedahan boleh membebaskannya.

Kurangkan berat badan. Pilihan terbaik kerana ia adalah percuma, tidak menyakitkan (atau agak demikian) dan dilengkapi dengan bateri pembaikan lain bersama-sama dengan peningkatan saiz zakar yang berkesan. Jika anda mempunyai masalah besar dengan berat badan anda, anda benar-benar harus berjumpa dengan doktor anda atau bercakap dengan jururawat amalan ini.

Best nasib. Percayalah, saya tahu bagaimana sukar ia boleh.
Pembesaran zakar dan Powerstretch

Q. Saya telah membaca mengenai pembangunan zakar / pembesaran dan latihan semula jadi. Adakah mana-mana senaman ini berfungsi? Zakar saya adalah saiz purata, tetapi saya rasa jika ia adalah lebih besar sedikit ketika lembik ia akan memberikan saya lebih keyakinan begitu banyak dan memperbaiki hidup saya sangat.

Saya juga telah membaca tentang pam vakum yang telah diluluskan oleh Dr Dick Richards yang dalam panel perunding British Jurnal Perubatan Seksual. Dr Richards juga merupakan penasihat pakar untuk penerbitan Dash yang membekalkan produk untuk pembesaran zakar dan pembangunan. Terdapat produk yang spesifik yang saya minati. Produk ini dipanggil POWERstretch dan boleh didapati di https://www.sexual-potency.co.uk/

Saya akan sangat berterima kasih jika anda boleh mengesahkan reputasi Dr Richards dalam bidang ini dan memberi nasihat kepada saya dalam apa jua cara yang mungkin. Fikiran anda pada POWERstretch akan sangat dihargai. Saya akan gembira untuk membayar untuk mendapatkan nasihat yang berharga ini. Saya ingin mengucapkan terima kasih terlebih dahulu untuk membantu anda.

A. Saya kesal kerana saya tidak pernah mendengar sama ada kedua-dua doktor disebut itu mahupun produk mereka, dan oleh itu tidak boleh membuat apa-apa komen mengenai keberkesanan atau sebaliknya rawatan mereka.

Jangan ingat bahawa:

- Setiap orang berbeza dari segi saiz zakar

- Saiz zakar lembik tidak semestinya kaitan dengan saiz tegang

- Saiz zakar yang paling lelaki adalah lebih daripada mencukupi untuk membolehkan hubungan seks biasa berlaku dan untuk ini menjadi menyeronokkan untuk kedua-dua pasangan.
Mengecut zakar

Q. Saya berumur 53 tahun dan kira-kira 5 tahun yang lalu mengalami kelengkungan zakar saya semasa ereksi. Keadaan ini menjadi lebih ketara tetapi sejak 2 tahun lalu seolah-olah telah reda. Kini zakar saya telah menyusut secara mendadak sepanjang tempoh itu. Saya masih boleh mendapat ereksi. Tidak ada rasa sakit atau tidak selesa satu-satunya masalah adalah mencari apabila saya pergi ke tandas! Ini adalah jenaka tidak.

A. Ini bunyi seperti kes biasa Penyakit Peyronie.

Peyronie, yang pertama kali diterangkan keadaan, adalah seorang doktor Perancis. Punca keadaan ini tidak diketahui walaupun terdapat beberapa bukti bahawa trauma kecil ketika melakukan hubungan boleh mengakibatkan keadaan di kemudian hari. Apa yang berlaku ialah bahawa orang yang terjejas membangunkan beberapa tisu berserat dalam cavernosa corpora zakar - ini adalah dua dewan dipenuhi darah zakar yang membesar semasa ereksi. Ini plak berserabut boleh menyakitkan, dan biasanya didapati di bahagian atas zakar. Pendirian yang biasanya lengkung ke atas tetapi boleh juga lengkung kepada satu atau mana-mana pihak. Kadang-kadang ia adalah mungkin untuk terus mempunyai hubungan seks, dan kadang-kadang tidak.

Sepanjang 18 bulan atau lebih keadaan mendap ke bawah. Biasanya tisu berserat menjadi kurang menyakitkan pada masa ini. Setelah kelengkungan ereksi berhenti semakin teruk pada tiga perkara boleh berlaku:

* Ereksi boleh kembali ke bagaimana ia sebelum keadaan mula

* Ereksi boleh kekal melengkung semasa hubungan, tetapi hubungan tidak mustahil dan tidak menyakitkan

* Ereksi boleh terlalu melengkung untuk membolehkan hubungan berlaku

Dalam mana-mana keadaan yang pertama atau kedua ia mungkin boleh jadi untuk terus seperti sebelum ini tanpa rawatan. Jika ereksi yang terlalu melengkung untuk membolehkan rawatan maka pakar urologi yang mungkin boleh melakukan operasi (dikenali sebagai prosedur Nesbitt) untuk meluruskan zakar.

Memandangkan gejala berterusan anda saya cadangkan anda bertanya kepada doktor anda untuk merujuk anda kepada seorang pakar urologi tempatan untuk mendapatkan nasihat pakar.
Pembesaran zakar

Q. Saya berusia 29 tahun, berkahwin, warganegara India. Sila membantu saya untuk membesarkan zakar melalui perubatan tidak berbahaya, tidak pembedahan. Panjang ketika ereksi hanya 10 cm. Saya rasa saya tidak berpuas hati dalam hubungan.

A. Ini adalah kawasan yang kontroversi. Terdapat pelbagai jenis dalam apa yang dianggap sebagai saiz normal untuk zakar tegang. Kebanyakan pakar akan menimbang 10cm panjang tegang berada dalam apa yang dianggap normal.

Kebanyakan pakar bedah tidak menganggap operasi untuk membesarkan zakar panjang kerana keputusan yang sebahagian besarnya tidak memuaskan. Saya rasa bukti untuk rawatan lain mungkin meragukan yang terbaik. Berhati-hati dengan dakwaan iklan-iklan dalam majalah.

Saya rasa cara terbaik untuk anda adalah untuk berbincang dengan doktor anda dan mungkin mengatur rujukan kepada pakar - jenis pakar akan bergantung kepada apa sebenarnya masalah anda, dan mengapa anda rasa anda tidak berpuas hati ketika melakukan hubungan.
Pembesaran zakar

Q. Saya telah mendengar bahawa pakar bedah boleh melakukan operasi zakar membesarkan. Adakah ini berkesan dan selamat?

A. Dalam tahun-tahun kebelakangan ini pakar bedah telah membangunkan beberapa teknik zakar-membesarkan tetapi ini boleh didapati di NHS hanya dalam keadaan yang amat luar biasa, seperti mana orang yang mempunyai masalah psikologi yang serius yang disebabkan oleh yang lebih kecil daripada zakar purata. Operasi adalah lebih mudah didapati secara peribadi tetapi lelaki itu perlu memastikan bahawa pakar bedah itu betul-betul terlatih dan berpengalaman dalam jenis ini pembedahan.

Terdapat tiga prosedur biasa. Yang pertama melibatkan hanya memotong ligamen suspensori zakar. Ini adalah sling tisu berserat yang berlangsung dari pangkal zakar ke pelvis dan bertindak sebagai satu bentuk utama apabila zakar tegang. Memotong ligamen ini dikatakan akan menambah antara 1.25 cm kepada 5 cm dengan panjang zakar. Satu masalah dengan jenis operasi ini adalah bahawa zakar ketika tegang, mungkin kehilangan kestabilan menjadikannya liut sedikit di dasarnya. Ini boleh membuat penembusan sukar walaupun ini boleh diatasi dengan menyokong zakar dengan tangan semasa penembusan.

Prosedur kedua yang didakwa oleh sesetengah pakar bedah untuk menjadi lebih berkesan dalam memanjangkan zakar daripada yang baru diterangkan melibatkan membedah daripada pangkal organ dari bahagian bawah pelvis tulang dan menempatkan semula ia lagi ke hadapan. Memandangkan hakikat bahawa biasanya kira-kira 40% daripada panjang zakar yang tersembunyi di bawah tulang pelvis, prosedur ini perlu menambah sehingga 7.5cm ke zakar. Ia adalah pembedahan yang lebih luas daripada yang pertama diterangkan dan selepas pembedahan lelaki itu mungkin mempunyai ketidakstabilan zakar tegang, sekali lagi membuat penembusan lebih sukar.

Prosedur ketiga meningkatkan lilitan zakar. Pakar bedah membuang lemak berlebihan dari pubis dengan menghisap sehingga melalui jarum. Lemak ini kemudiannya disuntik ke dalam batang zakar untuk menjadikannya lebih tebal. Hanya aci, tidak kelenjar, zakar boleh dirawat dengan cara ini sehingga selepas pembedahan zakar mungkin kelihatan ganjil. Peningkatan lilitan mungkin tidak kekal sebagai lemak tambahan boleh diserap semula masuk ke badan.
Panjang zakar

Q. Zakar saya kelihatan lebih pendek berbanding lelaki lain yang saya lihat. Apakah panjang purata zakar?

A. Ia adalah sangat biasa bagi seorang lelaki untuk berfikir bahawa zakarnya lebih kecil daripada zakar lelaki lain. Terdapat dua penjelasan utama untuk ini. Pertama, orang-orang melihat zakar lelaki lain dari perspektif yang berbeza daripada apa yang mereka lihat sendiri. Dilihat dari atas (seperti kebanyakan manusia melihat zakar mereka) zakar yang kelihatan lebih kecil daripada dilihat dari sisi (lelaki pandangan biasa mendapatkan orang lain, contohnya di tempat buang air kecil itu). Kedua, seorang lelaki boleh membandingkan beliau pada zakar dengan lelaki yang dilihatnya dalam filem-filem lucah atau video. Ia perlu diingat bahawa orang-orang yang mengambil bahagian dalam video itu biasanya dipilih berdasarkan yang mempunyai zakar yang lebih besar daripada purata.

Terdapat keadaan yang sangat jarang berlaku di mana zakar gagal berkembang dari bayi yang menimbulkan keadaan yang dikenali sebagai micropenis. Lelaki dengan keadaan ini mempunyai zakar yang sangat kecil.

Panjang yang paling zakar lembik apabila berada dalam liputan mengenai 8.5cm hingga 13 cm, walaupun panjang di luar julat ini tidak normal. Apabila mendirikan, zakar terdiri daripada kira-kira 12.5 hingga 18cm.

Panjang zakar yang lembik tidak semestinya menggambarkan panjang ketika tegang itu. Sesetengah lelaki yang apabila zakar lembik adalah di bahagian bawah rangkaian mungkin mempunyai ereksi zakar yang lebih besar daripada seorang lelaki yang lembik zakar adalah besar. Sudah tentu, biasanya zakar mengecut apabila sejuk atau apabila lelaki itu adalah terlalu cemas. Di atas lelaki berat badan, zakar itu boleh hadir lebih pendek kerana sebahagian daripada panjangnya yang tersembunyi dalam lemak di sekitar pangkalan.

 

Bathmate Pam Panjangkan Dan Besarkan Zakar

Back

© 2015 All rights reserved.

Make a free websiteWebnode