3 Peraturan Makan Ahli Bina badan Gunakan

06/27/2015 09:07

Jangan Skip Sarapan
Ia adalah hidangan yang paling penting hari untuk membina dan mengekalkan otot, kata Jose Antonio, Ph.D., Ketua Pegawai Eksekutif Persatuan Antarabangsa Pemakanan Sukan. Semakin lama anda pergi tanpa makan selepas anda bangun, badan semakin lama anda kekal dalam mod puasa, menjadikan ia lebih berkemungkinan bahawa otot anda akan dipecahkan dan digunakan untuk bahan api. Makan secepat mungkin selepas meningkat pada waktu pagi akan memastikan tidak akan berlaku.

Makan Protein dan Karbohidrat Selepas Latihan yang
Selepas senaman, otot anda bersedia untuk mengambil glukosa dan asid amino. Penyelidik di University of Texas Medical Branch mendapati bahawa anda boleh mempercepatkan pertumbuhan otot dengan meminum 6 gram asid amino perlu (blok binaan protein), atau kira-kira jumlah yang dalam 12 auns susu. Tambah karbohidrat kepada persamaan, dengan meminum susu coklat, dan anda akan mempercepatkan pembaikan otot, kata Antonio.

Ambil Dos harian Creatine
Ahli sains senaman di Universiti Hawaii mendapati bahawa lelaki yang lebih tua yang mengambil creatine meningkatkan otot, kekuatan, dan kuasa hanya selepas 7 hari daripada suplemen. "Creatine adalah makanan tambahan yang paling berkesan wujud, dan ia tidak mempunyai kesan sampingan yang berbahaya," kata Antonio. Satu 5 gram hidangan setiap hari akan melakukan silap mata. Kami suka Kuasa Creatine daripada Champion Pemakanan (untuk 1000 gram)

MPROLABS REAL BOOSTER - Herba Supplimen Untuk Lelaki Yang Natural & Lengkap. Memberi Manfaat Kepada Nafsu, Otot, Hormon Lelaki, Kolestrol & Metabolisma Badan

Back

© 2015 All rights reserved.

Create a free websiteWebnode